Доставка

След осъществяване на поръчката или плащането (ако сте избрали опцията по банков път), всички пратки се опаковат внимателно и се обработват лично от нас. Поръчките обикновено се изпращат в рамките на 1-3 дни след като получите имейл за потвърждение. Поръчки, получени през почивните дни и местните празници се обработват в първия работен ден. 

За момента изпращаме артикули само в рамките на република България.

Всички поръчки се изпращат с куриерска фирма Еконт.

Срок за обработка на поръчката – 1-3 дни.

  • Всички пратки автоматично получават опция Преглед и Тест, което означава, че можете да пробвате артикулите в офиса на куриерската фирма (Еконт). Можете да поръчате доставка на пратката до личен или служебен адрес или да изберете да я получите от офис на Еконт във вашия град.
  • Има няколко варианта за плащане на поръчки. Можете да заплатите поръчката си с наложен платеж на избран от вас адрес или по банков път (поръчката се изпраща след като сумата е получена). Можете да направите своя избор от менюто в края на поръчката.

Връщане/ замяна

Ако покупката ви не е точно това, което търсите, имате 14 дни от получаване на поръчката, за да организирате замяната или връщането.

– След получаване на артикулите можете да ги върнете/замените не по-късно от 14 дни. Моля, не изпращайте вашата замяна/връщане обратно без попълнен формуляр за връщане, който ще можете да получите по заявка на имейл contact@reviveapparel.bg. Моля, върнете пратката на адреса, посочен във формуляра за връщане.

– Не можем да върнем артикули, които са били носени, прани или коригирани от трето лице. Могат да бъдат върнати само артикули в първоначалното им състояние с все още прикрепени етикети на дрехите.

– При получаване на върнатите артикули ще се опитаме да обработим всички възстановявания на средства възможно най-бързо, но моля, изчакайте до 15 работни дни. Всички връщания се инициират от нас. Пълната сума, която сте платили за вашата поръчка, ще бъде възстановена с изключение на разходите за доставка, които са отговорност на клиента, освен ако не възникнат специални обстоятелства.

– Докато вещите не стигнат до нас, ние не носим отговорност за тях. Не можем да възстановим артикули, които са били изгубени или пристигнали повредени. Поради тази причина артикулът, който искате да върнете, трябва да ни бъде изпратен обратно внимателно опакован и със застрахователна услуга. Разходите за доставка при връщане и замяна са отговорност на купувача.

Грешен размер и връщане:

Доставката за връщане ще бъде таксувана.

Ако искате да промените покупката си с различен размер или друг артикул, тогава трябва да следвате стъпките по-горе. След като получим артикула, който искате да върнете, ще ви изпратим нов според вашите изисквания. Цената за изпращане на нов артикул, при смяна, е за сметка на клиента. Разходи за връщане на артикула – за сметка на клиента, освен в случаите, когато артикулът/ите са със сериозни нарушения на физическата цялост, опаковката и съдържанието му; продуктите са доставени или фактурирани неправилно; продуктите са с производствени дефекти. В тези случаи разходите за доставка са за наша сметка.

Back to Top
Product has been added to your cart